Munx Entertainment

Munx Entertainment yhdistää yritykset ja tuotemerkit elokuviin, TV-ohjelmiin ja tapahtumiin. Munx tarjoaa ratkaisuja sisältömarkkinointiin, tuotesijoitteluun, sponsorointiin ja markkinontiyhteistyöhön sekä auttaa yrityksiä hyödyntämään niitä.  

Munx auttaa elokuva- ja videotuotantoyhtiöitä kaupallisten kumppaneiden kartoittamisessa, suorittaa yhteistyökumppaneiden myynti- ja hallinnointipalveluja sekä tekee valvontatyötä, jotta kumppanuuksien ehdot täyttyvät puolin ja toisin.

Munx suunnittelee ja toteuttaa sisältöön rakentuvia markkinointikonsepteja sekä tuottaa filmejä. Toiminnasta vastaa markkinointituottaja Kari Nurmi.

Kari Nurmi - markkinointituottaja
Olen monipuolinen ja suoraselkäinen markkinointi- ja elokuva-alan ammattilainen ja toiminut alan johtavissa yrityksissä ja huippusisältöjen parissa liki viidentoista vuoden ajan.

Vastasin Sony PlayStationin markkinoinnista 8 vuotta, josta siirryin sujuvasti elokuva-alalle ja FS Filmille (Suomen suurin elokuvalevitysyhtiö).
FS Filmillä vastasin kotimaisten ja ulkomaisten independent-elokuvien markkinoinnista ja PR-toimista.

FS Filmiltä siirryin elokuva- ja TV-tuotantoyhtiö Matila Röhr Nordiskiin, jossa toimin elokuvatuottajien Marko Röhrin ja Ilkka Matilan aisaparina vastaten elokuvien markkinontikumppanuuksien hankinnasta sekä markkinointi- ja lisenssiasioista. Toimin vastaavissa tehtävissä myös TV-puolella. Olin myös mukana kehittämässä ja ideoimassa uusia TV-tuotantoja.

Meriittilistalle on vuosien varrella kertynyt monia menestyneitä elokuvatuotantoja mm. Big Game, Rare Exports, Vesku, Metsän tarina, Rölli ja kultainen avain sekä monia muita.

Seikkailija, kirjailija ja filmintekijä
Harrastan seikkailupurjehdusta ja tuotan erilaisiin luonto- ja seikkailuhankkeisiin liittyviä markkinointi- ja yhteistyökonsepteja. 

Toimin myös motivaatiopuhujana ja kerron haastavien seikkailuhankkeiden vetämisestä ja tahdosta kokeilla sekä ylittää omia rajoja. Monesti näistä löytyy paljon yhtäläisyyksiä yrityksen liiketoimintaan.

Tällä hetkellä tuotan dokumenttielokuvaa purjehduksesta Huippuvuorten ympäri. Lisätietoja: www.ruffe.fi

Sisältöjen merkitys kasvaa
Markkinointi on suuren muutoksen kourissa ja erottumisesta on tullut entistäkin vaikeampaa. Perinteinen malli viestiä yksisuuntaisesti printti-ilmoituksilla tai TV-mainoksilla on tullut tiensä päähän. Se vaatii rinnalleen toimia, joilla kuluttajat  saadaan käymään vuoropuhelua tuotteesta tai palvelusta.
Digitaalisuus ja sisältöjen kasvava merkitys markkinoinnissa vaatii uudenlaista ajattelumallia ja toimintatapaa puhutella kuluttajia ja asiakkaita. Uudenlaisen sisällöntuotannon, tarinoiden ja liikkuvan kuvan merkitystä ei voi enää ohittaa osana yrityksen markkinointia. Nämä eivät ole vaikeita asioita, ne vaativat vain ajattelutavan muutoksen. Munx auttaa yrityksiä näissä kysymyksissä.

Ota yhteyttä
Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos yrityksesi tai tuotteesi kaipaa näkyvyyttä tai sisältömarkkinointia erikoisympäristöissä. Yhdessä löydämme kustannustehokkaan ja näkyvän tavan tuoda brändisi esille sekä toimenpiteet yhteistyön hyödyntämiseen.

Terveisin,
Kari Nurmi / 040-505 4412
kari.nurmi@welho.com